Regulamin Eventu

Kudłaty BarkTrekking 2024

Wydarzenie Kudłaty Barktrekking jest wydarzeniem online z możliwością udziału w dowolnej lokalizacji. Dochód z zawodów zostanie wykorzystany na pomoc dla Stowarzyszenia Kudłata Przystań. W trakcie wydarzenia zostanie przeprowadzona licytacja, z której cały dochód  zostanie przeznaczony dla potrzebujących zwierzaków.

1. Cel wydarzenia:
  • pomoc dla psów, kotów i innych zwierząt 
  • popularyzacja dogtrekkingu jako dyscypliny sportowej
  • wyłonienie najlepszych zawodników,
  • propagowanie zdrowego i aktywnego trybu życia,
  • zdobywanie doświadczenia i nabierania pewności siebie
2. Organizatorzy:

BarkHouse Aleksandra Kijo
ul. Białowieska 43/8 54-234 Wrocław
NIP 8943016378

Identity Group Łukasz Szymczak
ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław
NIP 7722224592

3. Kontakt:

Aleksandra Kijo: 604 542 665  |  olakijo@barkhouse.pl

Natalia Libik: 502 860 806  |  barktrekking@gmail.com

4. Termin i miejsce wydarzenia

24-25.08.2024 r., miejsce ustala Uczestnik według własnych preferencji. 

Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany terminu w przypadku bardzo niesprzyjających warunków atmosferycznych lub innych okoliczności wynikających z obostrzeń w kraju.

5. Warunki uczestnictwa

Dogtrekking to impreza turystyczno- sportowa o charakterze charytatywnym

Uczestnikiem będzie osoba, która spełni następujące warunki:

zgłosi udział w zawodach wykupując pakiet startowy,

wniesie opłatę startową.

 

Dokonując zgłoszenia przyjmuje się, że Uczestnik zaakceptował poniższe klauzule:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BarkHouse Aleksandra Kijo, Identity Group Łukasz Szymczak na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego na Barktrekking zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Równocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż: 

– Administratorem moich danych osobowych jest firma BarkHouse Aleksandra Kijo oraz Identity Group Łukasz Szymczak 

– Mam prawo do dostępu do swoich danych, jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; 

– Mam prawo do wycofania zgody w każdym momencie poprzez wysłanie stosownej prośby na adres: barktrekking@gmail.com w tytule podając „wycofanie zgody” ;

– Moje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratorów danych przez 2 lata, chyba, że wcześniej wycofam swoją zgodę zgodnie ze znaną mi procedurą.

– Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność cywilną i prawną za wszystkie wyrządzone przez siebie szkody.

– Uczestnik startuje na własną odpowiedzialność.

– W przypadku osób poniżej 18 roku życia, Organizatorzy wymagają obecności opiekuna prawnego w trakcie pokonywania trasy. Opiekun ponosi wtedy odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez siebie oraz Uczestnika, który jest pod jego opieką. 

– Dokonanie zgłoszenia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatorów w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia zawodów.

– Uczestnik zezwala również na użycie zdjęć  wstawionych w wydarzeniu do celów marketingowych tym samym wyrażając zgodę na użycie swojego wizerunku. 

– Uczestnik, który zgadza się z warunkami uczestnictwa określonymi w regulaminie i zgłasza swój udział w imprezie, tym samym potwierdza, że wypełnił formularz zgłoszeniowy zgodnie z prawdą.

 

Dodatkowo dla Uczestników dogtrekkingu:

– W wydarzeniu mogą brać udział osoby, które nie ukończyły 16 roku życia. Osoby w wieku poniżej 16 roku życia w czasie trwania zawodów muszą być pod stałą opieką rodzica lub opiekuna prawnego (w takim wypadku Opiekun/rodzic nie wnosi opłaty startowej).

– W zawodach mogą brać udział osoby, które nie ukończyły 18 roku życia za pisemną zgodą opiekuna (w edycji online prośba o wysłanie skanu zgody na adres barktrekking@gmail.com).

– Na dystansie MAXI mogą wziąć udział tylko i wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia.

– Limit czasowy na ukończenie trasy w edycji online ustala się na godzinę 24.00 w drugim dniu wydarzenia.

    6. Psy i wyposażenie
    • Psy mogą startować w szelkach. Prosimy, aby psy nie startowały w obrożach półzaciskowych, łańcuszkach czy kolczatkach.

    • Pies powinien być prowadzony na smyczy lub smyczy z amortyzatorem (nie na smyczy automatycznej).

    • Uczestnik bierze pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez swojego psa/psy przed, po i w trakcie wydarzenia.

    • W zawodach mogą startować psy, które ukończyły 12 miesięcy oraz psy do 10  roku życia. Psy powyżej 10  roku życia startują tylko i wyłącznie na odpowiedzialność Opiekuna. Psy poniżej roku mogą wziąć udział tylko i wyłącznie na odpowiedzialność Opiekuna – prosimy do tego podejść rozsądnie i mieć w głowie przede wszystkim zdrowie swojego psa. 

    • Suki w rui lub ciąży oraz suki do 6 tygodnia po porodzie nie powinny brać udziału w wydarzeniu.

    • Pies startujący ma obowiązek mieć aktualne szczepienie przeciw wściekliźnie oraz dodatkowo

      być zabezpieczony przeciw pasożytom.

    7. Wyposażenie Uczestnika

    Każdy Uczestnik dogtrekkingu  powinien zabrać ze sobą na trasę:

    • wodę dla psa min. 0,5 litra, oraz wodę dla siebie,
    • opatrunek – jałową gazę oraz bandaż,
    • numer zawodnika [otrzymany w pakiecie startowym]
    • odzież przeciwdeszczową
    • naładowany telefon komórkowy

     

    Wymaga się używania urządzeń GPS w celu zarejestrowania pokonanej trasy, pomiaru czasu oraz dystansu. 

    Zdjęcie z trasy z numerkiem, hasztagiem #barktrekking, miejscem wędrówki, zdjęciem [zrzutem ekranu] przebytej trasy, czasem, dystansem  należy dodać na wydarzeniu po przebyciu trasy w formie postu.

    8. Plan zawodów
    • Zawody odbędą się 24 i 25 sierpnia 2024 roku, miejsce ustala Uczestnik.
    • Godzinę startu ustala Uczestnik według własnych preferencji.
    • Koniec wydarzenia nastąpi o północy.
    9. Dystanse i trasy

    Dla dogtrekkingu: 

    Trasa  MINI – 5 km 

    Trasa MIDI – 15 km 

    Trasa MAXI – 25 km 

    Każdy Uczestnik może pokonać dłuższy dystans niż wybrany.

    Prosimy o zachowanie kultury, czystości i o poszanowanie środowiska.
    Zawodnicy którzy zrezygnują z zawodów w trakcie ich trwania powinni poinformować o tym Organizatorów.

    Uczestnicy wysyłając zgłoszenie są zobowiązani do przestrzegania zasad fair-play.

    10. Zapisy i płatności
    1. Start indywidualny

    Uczestnik przy zapisach dokonuje wyboru pakietu startowego. Jeden pakiet to jeden Uczestnik (maksymalnie 2 psy)  i jeden numerek startowy. 

    W przypadku startu osoby poniżej 16 roku życia Opiekun prawny lub rodzic nie wnoszą opłaty startowej. 

    1. Start drużynowy

    Drużyną określa się członków najbliższej rodziny albo osoby zamieszkujące z psem we wspólnym gospodarstwie domowym (dalej określane jako Drużyna).

    Na Drużynę składa się maksymalnie dwóch Uczestników. Drużyna może startować z jednym psem, maksymalnie dwoma psami na jednego członka Drużyny.

    W wydarzeniu online nie będzie klasyfikacji końcowej. Każda osoba decydująca się na Udział już jest zwycięzcą, ponieważ pomaga potrzebującym zwierzętom.

    Do wyboru są dwa pakiety:

    • BASIC – dyplom uczestnictwa, numerek startowy, gadżet od organizatora, materiały marketingowe
    • PRO –  dyplom uczestnictwa, numerek startowy, gadżet od organizatora, materiały marketingowe oraz koszulka z dedykowaną do tej edycji grafiką

    Opłaty startowe:

    Udział Indywidualny:

    • pakiet BASIC koszt: 86 zł
    • pakiet PRO koszt: 131 zł

    Udział drużynowy:

    • pakiet BASIC koszt: 142 zł (zawiera dwa pakiety BASIC dla każdego Uczestnika)
    • pakiet PRO koszt: 223 zł (zawiera dwa pakiety PRO dla każdego Uczestnika)

    Ceny pakietów zawierają już koszty wysyłki (Inpost – Paczkomat)

    Zapisów dokonuje się przez zakupienie pakietu na stronie Organizatorów – określane dalej jako zapisanie się Uczestnika. Po dokonaniu zapisu, Uczestnik dostaje jego potwierdzenie wiadomością e-mail. Na uiszczenie opłaty Uczestnik ma czas do 3 dni roboczych. Jeżeli po tym czasie Organizator nie otrzyma przelewu, pakiet nie zostanie wysłany. 

    Potwierdzenie zakupu pakietu Uczestnik dostaje wiadomością e-mail, na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.
    Pakiety zostaną nadane do wysyłki najpóźniej do 5 dni przed planowaną datą wydarzenia.

     

    Prosimy o wpłatę kwoty za wybrany pakiet na konto:

    BarkHouse Aleksandra Kijo
    nr : 20 1140 2004 0000 3402 7904 9116

    lub przelew BLIK na nr: +48 604 542 665

    11. Ruch drogowy

    Uczestnik zobowiązuje się do przestrzeganie zasad ruchu drogowego w trakcie trwania zawodów.

    12. Dodatkowe

    Pytania, zgłoszenia dotyczące wydarzenia można zgłaszać e-mailowo na adres barktrekking@gmail.com do 4 dni po zakończeniu zawodów. 

    Udział w zawodach jest całkowicie dobrowolny i na własną odpowiedzialność.

    Nie zapoznanie się z regulaminem nie upoważnia do jego nieprzestrzegania.

    W przypadku rezygnacji z imprezy z winy Uczestnika Organizatorzy nie wypłacają zwrotu wpisowego.

    Uczestnik dogtrekkingu akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania.

    Organizatorzy z Sędzią zastrzegają sobie prawo do interpretacji niniejszego regulaminu oraz do jego zmian.