Regulamin Eventu

Andrzejkowy BarkTrekking 2024

Wydarzenie Andrzejkowy BarkTrekking jest wydarzeniem stacjonarnym, charytatywnym. Dochód z zawodów zostanie przekazany na wsparcie zwierząt , którymi opiekuje się TOZ Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu.

1. Cel wydarzenia:
  • pomoc dla psów, kotów i innych zwierząt 
  • popularyzacja dogtrekkingu jako dyscypliny sportowej
  • wyłonienie najlepszych zawodników,
  • propagowanie zdrowego i aktywnego trybu życia,
  • zdobywanie doświadczenia i nabierania pewności siebie
2. Organizatorzy:

BarkHouse Aleksandra Kijo

ul. Białowieska 43/8 54-234 Wrocław

NIP 8943016378

 

Identity Group Łukasz Szymczak 

Ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław 

NIP 772222459

3. Kontakt:

Aleksandra Kijo: 604 542 665  |  olakijo@barkhouse.pl

Kontakt z Team BarkTrekking:   barktrekking@gmail.com

4. Termin i miejsce wydarzenia

30.11.2024, ul. Ślazowa 2, Wrocław

Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany terminu w przypadku bardzo niesprzyjających warunków atmosferycznych lub innych okoliczności wynikających z obostrzeń w kraju.

5. Warunki uczestnictwa

Dogtrekking to impreza turystyczno- sportowa o charakterze charytatywnym

Uczestnikiem będzie osoba, która spełni następujące warunki:

  • zgłosi udział w zawodach wykupując pakiet startowy
  • wniesie opłatę startową

Dokonując zgłoszenia przyjmuje się, że Uczestnik zaakceptował poniższe klauzule:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BarkHouse Aleksandra Kijo, Identity Group Łukasz Szymczak na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego na Barktrekking zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Równocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż: 

  • Administratorem moich danych osobowych jest firma BarkHouse Aleksandra Kijo oraz Identity Group Łukasz Szymczak 
  • Mam prawo do dostępu do swoich danych, jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; 
  • Mam prawo do wycofania zgody w każdym momencie poprzez wysłanie stosownej prośby na adres: barktrekking@gmail.com w tytule podając „wycofanie zgody” ;
  • Moje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratorów danych przez 2 lata, chyba, że wcześniej wycofam swoją zgodę zgodnie ze znaną mi procedurą.
  • Organizatorzy, oraz wszystkie osoby z nimi współpracujące, a także osoby związane z przeprowadzeniem i organizacją imprezy nie ponoszą odpowiedzialności względem Uczestników za szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, po lub w trakcie zawodów i nie ponoszą z ich tytułu winy.
  • Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność cywilną i prawną za wszystkie wyrządzone przez siebie szkody.
  • Uczestnik startuje na własną odpowiedzialność.
  • W przypadku osób poniżej 18 roku życia, Organizatorzy wymagają obecności opiekuna prawnego w trakcie pokonywania trasy. Opiekun ponosi wtedy odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez siebie oraz Uczestnika, który jest pod jego opieką. 
  • Dokonanie zgłoszenia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatorów w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia zawodów.
  • Uczestnik zezwala również na użycie zdjęć  wstawionych w wydarzeniu do celów marketingowych tym samym wyrażając zgodę na użycie swojego wizerunku. 
  • Uczestnik, który zgadza się z warunkami uczestnictwa określonymi w regulaminie i zgłasza swój udział w imprezie, tym samym potwierdza, że wypełnił formularz zgłoszeniowy zgodnie z prawdą.

 

Dodatkowo dla Uczestników dogtrekkingu:

  • W wydarzeniu mogą brać udział osoby, które nie ukończyły 16 roku życia. Osoby w wieku poniżej 16 roku życia w czasie trwania zawodów muszą być pod stałą opieką rodzica lub opiekuna prawnego startującego w zawodach (w takim wypadku opiekun lub rodzic nie ponoszą opłaty startowej).
  • W zawodach mogą brać udział osoby, które ukończyły 16 lat ale nie ukończyły 18 roku życia za pisemną zgodą opiekuna. 
  • Na dystansie MAXI mogą wziąć udział tylko i wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia.
  • Limit czasowy na ukończenie trasy ustala się na godzinę 15.00. Uczestnik, który nie dotrze na metę do godziny 15.00 ma obowiązek poinformować o tym Organizatorów. Nie dotarcie Uczestnika do godziny 15.00 na metę jest równoznaczne z zakończeniem zawodów i dyskwalifikacją.
  • Organizatorzy w sytuacji realnego zagrożenia zdrowia lub życia Uczestnika i/lub jego psa/psów, zapewnia pomoc w powrocie do miejsca biura zawodów.
6. Psy i wyposażenie
  • Psy mogą startować w szelkach. Prosimy, aby psy nie startowały w obrożach półzaciskowych, łańcuszkach czy kolczatkach.
  • Pies powinien być prowadzony na smyczy lub smyczy z amortyzatorem (nie na smyczy automatycznej).
  • Uczestnik bierze pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez swojego psa/psy przed, po i w trakcie wydarzenia.
  • W zawodach mogą startować psy, które ukończyły 12 miesięcy oraz psy do 10  roku życia. Psy powyżej 10  roku życia startują tylko i wyłącznie na odpowiedzialność Opiekuna. Psy poniżej roku mogą wziąć udział tylko i wyłącznie na odpowiedzialność Opiekuna – prosimy do tego podejść rozsądnie i mieć w głowie przede wszystkim zdrowie swojego psa. 
  • Suki w rui lub ciąży oraz suki do 6 tygodnia po porodzie nie powinny brać udziału w wydarzeniu.
  • Pies startujący ma obowiązek mieć aktualne szczepienie przeciw wściekliźnie oraz dodatkowo
    być zabezpieczony przeciw pasożytom.
7. Wyposażenie Uczestnika

Każdy Uczestnik dogtrekkingu  powinien zabrać ze sobą na trasę:

  • wodę dla psa min. 0,5 litra, oraz wodę dla siebie,
  • opatrunek – jałową gazę oraz bandaż,
  • numer zawodnika [otrzymany w pakiecie startowym]
  • odzież przeciwdeszczową
  • naładowany telefon komórkowy

 

Uczestnik w trakcie zawodów korzysta z map otrzymanych przez Organizatorów. Zabrania się używania urządzeń GPS. Jedyne urządzenie z GPS, z którego można korzystać to te rejestrujące przebyty dystans i czas.

Każdy Uczestnik  i maksymalnie dwa psy, to jedna opłata startowa w każdej kategorii, wyjątek stanowi start Drużynowy. Wolontariuszom, którzy chcą wystartować w imprezie, z psem do adopcji z domu tymczasowego wysyłają potwierdzenie bycia Wolontariuszem na adres barktrekking@gmail.com dzięki czemu przysługiwać im będzie 10% zniżki przy wykupie pakietu.

8. Plan zawodów

Zawody odbędą się 30 listopada 2024 roku, przy Schronisku, we Wrocławiu. 

  • 9:00 – 9:30  – odprawa zawodników startujących na trasie MAXI 
  • 9:45 – start zawodników trasy MAXI.
  • 10:00 – 11:00 – odprawa zawodników startujących na trasie MIDI.
  • 11:15 – start zawodników trasy MIDI.
  • 11:30 – 12:00 – odprawa zawodników startujących na trasie MINI.
  • 12:00 – start zawodników trasy MINI.
  • 12:00 – 15:30 – pokazy i inne atrakcje dla osób, które ukończyły zawody.
  • 15:30 – rozdanie nagród i ogłoszenie zwycięzców.
9. Dystanse i trasy

Dla dogrtrekkingu: 

  • Trasa  MINI – 5 km 
  • Trasa MIDI – 15 km 
  • Trasa MAXI – 25 km 

Długości tras są wyliczane z marginesem błędu maksymalnie 2 km dla długości tras midi i maxi, oraz 1 km dla trasy mini.

Prosimy o zachowanie kultury, czystości i o poszanowanie środowiska.
Zawodnik, który zrezygnuje z zawodów w trakcie ich trwania, przejścia trasy ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tym Organizatorów.

Uczestnicy wysyłając zgłoszenie są zobowiązani do przestrzegania zasad fair-play.

10. Zapisy i płatności
  1. Start indywidualny

Uczestnik przy zapisach dokonuje wyboru pakietu startowego. Jeden pakiet to jeden Uczestnik (maksymalnie 2 psy)  i jeden numerek startowy. 

W przypadku startu osoby poniżej 16 roku życia Opiekun prawny lub rodzic nie wnoszą opłaty startowej. 

  1. Start drużynowy

Drużyną określa się członków najbliższej rodziny albo osoby zamieszkujące z psem we wspólnym gospodarstwie domowym (dalej określane jako Drużyna).

Na Drużynę składa się maksymalnie dwóch Uczestników. Drużyna może startować z jednym psem, maksymalnie dwoma psami na jednego członka Drużyny.

W klasyfikacji ogólnej czasy osób wchodzących w skład Drużyny będą naliczane indywidualnie. Jednak zastrzega się, że Drużyna pokonuje trasę razem, a odstęp czasowy pomiędzy Uczestnikami nie powinien być większy niż 10 sekund na punktach kontrolnych i na mecie. W przypadku niespełnienia tego punktu Organizator ma możliwość nałożenia kary czasowej na Drużynę lub jej dyskwalifikację. 

Do wyboru są dwa pakiety:

  • BASIC – dyplom uczestnictwa, numerek startowy, gadżet od organizatora, materiały marketingowe
  • PRO –  dyplom uczestnictwa, numerek startowy, gadżet od organizatora, materiały marketingowe oraz koszulka z dedykowaną do tej edycji grafiką

Opłaty startowe:

Udział Indywidualny:

  • pakiet BASIC koszt: 70 zł
  • pakiet PRO koszt: 115 zł

Udział drużynowy:

  • pakiet BASIC koszt: 126 zł (zawiera dwa pakiety BASIC dla każdego Uczestnika jeden, drugi pakiet z 20% rabatem)
  • pakiet PRO koszt: 207 zł (zawiera dwa pakiety BASIC dla każdego Uczestnika jeden, drugi pakiet z 20% rabatem)

Zapisów dokonuje się przez zakupienie pakietu na stronie Organizatorów – określane dalej jako zapisanie się Uczestnika. Zapisy startują 02.11.2024 r i kończą się o północy 10.11.2024 r. Po dokonaniu zapisu, Uczestnik dostaje jego potwierdzenie wiadomością e-mail. Na uiszczenie opłaty Uczestnik ma czas do 3 dni roboczych. Jeżeli po tym czasie Organizator nie otrzyma przelewu pakiet nie zostanie wysłany.

Potwierdzenie zakupu pakietu Uczestnik dostaje wiadomością e-mail, na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.

Opłacone pakiety startowe będą do odbioru w biurze zawodów w dniu 30.11.2024 r – podczas odprawy poszczególnych tras, albo (jeśli Uczestnik wybrał opcję wysyłki, do ceny pakietu należy doliczyć 16 zł) zostaną wysłane przez Organizatora Inpostem najpóźniej do dnia 22.11.2024 r.

Potwierdzenie zakupu pakietu Uczestnik dostaje wiadomością e-mail, na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.

Prosimy o wpłatę kwoty za wybrany pakiet (+koszty wysyłki jeśli takowa opcja została wybrana) na konto:

BarkHouse Aleksandra Kijo
nr : 20 1140 2004 0000 3402 7904 9116

lub przelew BLIK na nr: +48 604 542 665

11. Ruch drogowy

Uczestnik zobowiązuje się do przestrzeganie zasad ruchu drogowego w trakcie trwania zawodów.

12. Dodatkowe

Pytania, zgłoszenia dotyczące wydarzenia można zgłaszać e-mailowo na adres barktrekking@gmail.com do 4 dni po zakończeniu zawodów. 

Udział w zawodach jest całkowicie dobrowolny i na własną odpowiedzialność.

Nie zapoznanie się z regulaminem nie upoważnia do jego nieprzestrzegania.

W przypadku rezygnacji z imprezy z winy Uczestnika Organizatorzy nie wypłacają zwrotu wpisowego.

Uczestnik dogtrekkingu akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania.

Organizatorzy z Sędzią zastrzegają sobie prawo do interpretacji niniejszego regulaminu oraz do jego zmian.